اجاره سند در رباط کریم

اجاره سند در رباط کریم روشی است تا شخصی در داخل زندان نباشد و به وسیله آن توسط خود یا اطرافیان خود معادل زمان قرار گیرد و در صورتی که آن شخص، بی گناه در زندان افتاده باشد می تواند به این روش بیرون از حبس کارهایی که موجب آزادی دائمی و اثبات بی گناهی خود میشود را انجام دهد.

اجاره سند در رباط کریم توسط مجموعه سند گذار معمولاً بین دو الی سه روز کاری طول می کشد تا شخص متهم یا زندانی را به آغوش گرم خانواده روانه کند.کار های مربوط به اجاره سند در رباط کریم توسط کارشناسان حقوقی انجام می پذیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را به شما ارائه بدهیم.

سند اجاره ای در رباط کریم

قرارهای وثیقه دادگاه یا دادسرا در دو حالت ذیل صادر می شود:

  •  قرار وثیقه از سوی بازپرس صادر می شود که در صورت تامین سند ملکی، متهم آزاد می شود.
  •  درخواست مرخصی زندانی یا متهم و تایید آن توسط مقام قضایی.

در هریک از موارد فوق و در صورتی که نتوانستید سند ملکی برای آزادی متهم یا زندانی خود پیدا کنید، می توانید با مراجعه به دفتر مجموعه سند گذار جهت اجاره سند اقدام فرمائید و ما در سند اجاره ای در رباط کریم پشتیبان شما خواهیم بود و سند اجاره ای مورد نظرتان را برای شما فراهم می کنیم و در این راه تا آخرین مرحله بازداشت سند همراهتان هستیم. شرایط اجاره سند و سند اجاره ای برای زندانی

اجاره وثیقه در رباط کریم

قیمت اجاره سند در رباط کریم

قیمت اجاره سند در رباط کریم را در دفتر ما می توانید با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر مؤسسات پیدا کنید و با خیال راحت و بدون هیچ استرسی به اجاره سند در رباط کریم بپردازید و قیمت های اجاره چارچوب مشخصی نداشته و در هر مورد با توجه به شرایط پرونده توسط کارشناسان مجموعه سند گذار تعیین می شود.

بنابراین شما عزیزان با خاطری آسوده و با پایین ترین قیمت اجاره سند در رباط کریم، می توانید از رنج کشیدن عزیزانتان در پشت میله های زندان جلوگیری کنید.

قیمت های اجاره سند با توجه به میزان قرار تعیین شده از سوی مقام قضایی ارائه می شود و شما می توانید اجاره سند از پانصد میلیون تا یکصد میلیارد تومان را از ما بخواهید.

وثیقه اجاره ای در رباط کریم

اجاره سند و وثیقه در رباط کریم

در اجاره سند و وثیقه در رباط کریم به ترتیب مراحل زیر  انجام می پذیرد؛

1-برقراری ارتباط، عقد قرارداد اولیه و اعزام سندگذار

در این مرحله شما می توانید با بر قراری ارتباط با کارشناسان حرفه ای، مطمئن و راز دار مجموعه سندگذار، صحبت های اولیه را انجام دهید و بعد از پذیرفتن شرایطی که در برقراری ارتباط به شما گفته می شود، به مجموعه ما مراجعه کنید و  قراردادی جهت اجاره سند وثیقه امضا نمایید. بعد از عقد قرار داد تمامی کار ها توسط مجموعه ما انجام خواهد شد. نمونه نامه آزادی زندانی

2-دریافت دستور نیابت در صورت نیاز و دستور کارشناسی ملک

قبل از شروع توضیح مراحل یه خلاصه توضیحی از نیابت به شما گفته می شود؛

سند اجاره ای در رباط کریم

نیابت چیست؟

از آنجایی که می دانید این قضیه زمانی رخ می دهد که سند ملک تودیع شده خارج از حوزه قضایی باشد و در صورت پذیرفتن مقام قضایی در این مورد نامه ای تحت عنوان دستور نیابت به حوزه قضایی سند برای کارهای کارشناسی و قرار قبولی سند صادر می شود.(البته صدور نامه دستور نیابت مشروط به پذیرش مقام قضایی می باشد چون بعضی از مراجع قضایی سند  های خارج از حوزه خود را نمی پذیرند)

مثالی برای نیابت برای فهم بهتر زده می شود:

مقام قضایی در تهران دستور قرار وثیقه را صادر می کند ولی شخص سند شهر خرم آباد را به دادگاه یا دادسرا تحویل می دهد در صورت پذیرش مقام قضایی تهران از سوی این مقام به مقام هم عرض خود در دادگاه یا دادسرای مربوطه در خرم آباد دستور نیابت صادر می شود و کارهای کارشناسی و ارزیابی ملک در خرم آباد انجام می پذیرد و بعد از بازداشت سند در اداره ثبت حوزه نبایت نامه بازداشت سند به تهران بازمی گردد و دستور آزادی در تهران انجام می شود.

-اکنون به ادامه ماجرا می پردازیم؛

در مرحله کارشناسی برای انجام این کار سند گذار به همراه سند خود و مدارک مالکیت خود به مرجع قضایی رفته و در خواست کارشناسی خود را ارائه می دهد و نامه بازداشت سند را بعد طی کردن مراحل اداری و قضایی دریافت می کند.

3-بازداشت سند و دریافت نامه آزادی

و در آخر سند باز داشت می شود و سفته ها یا چک های تضمینی مورد نظر را از خانواده های زندانی دریافت می کنیم و مبلغ اجاره یکسال را تسویه کرده و به همراه خانواده زندانی و برای آزادی زندانی اقدام می کنیم

-تا بیرون آمدن عزیزانتان همراه شما هسیتم و کار اجاره سند و وثیقه در رباط کریم را دوش به دوش هم به پایان می رسانیم.

از کجا سند جهت آزادی زندانی تهیه کنیم؟

گاهی اوقات در امر اجاره سند در رباط کریم ممکن است زندانی و خانواده زندانی به اقوام خود رجوع می کنند و از آن ها سند می گیرند ولی ممکن است بنا به دلایلی اقوام نتوانند سند خود را تحویل بدهند به همین خاطر اجاره سند در رباط کریم وارد پیچ و قوس های خود می شود و ممکن زندانی یا خانواده آن ها بی گدار به آب بزنند و گیر افراد سود جود و کلاهبردار بیفتند.

برای تهیه سند آزادی زندانی، باید با وکیل یا یک اهل فن مشورت کرده و از او درخواست کمک در این زمینه را داشته باشید. برای گرفتن سند برای اجاره سند در رباط کریم باید به دفاتر معتبر و مطمئن رجوع کرد و من برای شما یک پیشنهاد دارم که شما می توانید سایت www.sanadgozar.com را دراینترنت جستجو کنید تا کارشناسان حقوقی مجموعه سند گذار، راهنمایی های لازم را در این باره به شما ارائه دهند.

همچنین، می‌توانید با حضور در دفتر مؤسسه سند گذار با سابقه درخشان 17 ساله، سند مورد نظر خود را پیدا کنید و یا با شماره های درج شده در سایت www.sanadgozar.com تماس بگیرید و در مسیر آزادی زندانی خود از کارشناسان مجموعه ما مشاوره بگیرید.

تمامی اسناد ارائه شده توسط مجموعه سند گذار، توسط کارشناسان مجموعه چندین بار مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته‌اند.

شاید برایتان مفید باشد : سند اجاره ای ارزان

پیام بگذارید