دادگاه ویژه جرایم پزشکی

اجاره سند برای دادگاه ویژه جرایم پزشکی یکی از زیر مجموعه های خدمات اجاره سند موسسه حقوقی سندگذار می باشد که با عقد قرارداد رسمی و قانونی و با سرعت عمل بالا به متقاضیان محترم ارائه می‌گردد.

شاید تاکنون نام دادسراها و دادگاههای ویژه به گوشتان خورده باشد و یا در سطح شهر با تابلوی برخی از مجتمع های قضایی ویژه برخورد کرده باشید. دادسرا و دادگاه ویژه همانطور که از نامش پیداست مسئولیت رسیدگی به پرونده های خاصی را بر عهده دارد. این دادسراها و دادگاهها شعبی تخصصی از دادسرا و دادگاههای عمومی کیفری هستند که یا به صورت مستقل و تحت عنوان مجتمع های قضایی ویژه رسیدگی به جرایم خاص فعالیت دارند و یا اینکه در همان دادسرا و دادگاه عمومی کیفری بوده و پرونده های خاصی به آن شعب ارجاع می گردد.

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از این دادسراها و دادگاههای ویژه تحت عنوان دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی آشنا کنیم. چنانچه در این مرجع برای شما پرونده ای تشکیل شده است و نیازمند وکیل و یا اجاره سند برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی می باشید ضمن اینکه می توانید از مشاوره حقوقی وکلای زبده و مجرب مجموعه ما با سابقه ای قریب به 17 سال برخوردار شوید، می توانید از کمک تیم ما که با ارائه سند ملکی و تودیع وثیقه در دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی راه را برای رهایی شما از بازداشت و زندان باز می کند و گره ای از مشکلات شما را می گشاید برخوردار شوید.

قبل از آنکه به موضوع سند اجاره ای برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی بپردازیم، لازم است شما با این مرجع آشنا شوید و اطلاعات مختصری را در این خصوص کسب نمایید. اگر قصد آشنایی با ساختار و تشکیلات و نحوه شکایت و رسیدگی به اتهامات در دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی دارید با ما همراه باشید. اجاره سند در پیشوا

آشنایی با دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی

همانطور که گفته شد دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی از دادسراها و دادگاههای تخصصی محسوب می شود که زیر مجموعه دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب بوده و صلاحیت رسیدگی به اتهامات و جرایمی که در حوزه بهداشت و درمان ارتکاب یافته و توسط پزشکان، پیراپزشکان و به طور کلی کادر درمانی رخ می دهد را عهده دار است.

بنابراین عموم افرادی که در این دادسرا و دادگاه دارای پرونده هستند از قشر پزشک و پیراپزشک می باشند. در کنار دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی چند مرجع دیگر وجود دارد که بخشی از فعالیت های آنان تا حدودی مرتبط با حوزه بهداشت و درمان می باشد.

این مراجع عبارتند از شورای حل اختلاف (ویژه امور بهداشت) در حوزه اختلافات پزشکان با یکدیگر و یا با بیماران در حدود صلاحیت شورای حل اختلاف، دادسرا و دادگاه انقلاب در اموری همچون دخالت در امور پزشکی و دارویی، خودداری از ارائه خدمات پزشکی، واگذاری موسسه به غیر بدون مجوز لازم، سازمان نظام پزشکی در حوزه رسیدگی به تخلفات انتظامی پزشکان و سازمان تعزیرات حکومتی در اموری همچون تأسیس مؤسسه پزشکی غیرمجاز توسط افراد فاقد صلاحیت، ایجاد مؤسسه پزشکی توسط متخصصین فاقد پروانه و … . هرچند صلاحیت این چهار مرجع با صلاحیت دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی متفاوت می باشد اما از جهت اینکه مرتبط با حوزه بهداشت و درمان هستند و از جهت موضوع مورد رسیدگی و قشر شخص متهم تا حدودی یکسان هستند اشتراکاتی را با یکدیگر دارند. پرداختن به صلاحیت های هریک از این مراجع چهارگانه و تفاوتهای آنها با یکدیگر از حوصله این بحث خارج بوده و امید است بتوانیم آن را در مقاله ای دیگر مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی به چه جرایمی رسیدگی می کند؟

حدود صلاحیت دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی علاوه بر رسیدگی به جرایم پزشکان که قصور پزشکان در امر پزشکی محسوب می گردد، رسیدگی به جرایم مربوط به امور دارویی، مواد خوراکی و جرایم مربوط به ثبت علائم تجاری دارویی و پزشکی نیز می باشد. به منظور آشنایی دقیق تر نمونه ای از پرونده قصور در امر پزشکی که در این مرجع رسیدگی شده است را خدمت شما ارائه می دهیم.

شخصی 21 ساله به دلیل مشکل دیسک کمر به پزشک مراجعه می کند و پزشک معالج انجام عمل جراحی را برای وی تجویز و پس از آن بیمار در یکی از بیمارستانهای تهران بستری و بعد از انجام آزمایشهای متعدد و اخذ دستور تخصصی از پزشکان متخصص دیگر مبنی بر تجویز عمل، نهایتاً به اتاق عمل می رود و در حین انجام عمل جراحی توسط متخصص جراحی مغز و اعصاب، بیمار به دلیل قصور پزشک در حین جراحی به کما رفته و پس از چند روز دچار مرگ مغزی می گردد. سند اجاره ای ارزان

پس از طرح شکایت در دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی توسط اولیای دم متوفی، به منظور احراز قصور پزشک و کادر درمان موضوع به کمیسیون های پزشکی متعدد ارجاع شد و علاوه بر پزشک معالج، مسئول بیهوشی، تکنسین های اتاق عمل، مسئول فنی بیمارستان و … هریک به پرداخت درصدی از دیه کامل و جریمه نقدی بدل از حبس محکوم گردیدند.

بنابراین قصور در امر پزشکی که عبارت است از بی احتیاطی، بی مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی و اصول و مقررات پزشکی توسط کادر درمان، حجم بالایی از پرونده های ورودی دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی را به خود اختصاص داده است و مابقی که درصد کمتری از پرونده ها را تشکیل می دهد مرتبط با سایر موارد همچون امور مربوط به مواد خوراکی و دارویی و… می باشد.

دادگاه ویژه پزشکان

چگونه در دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی علیه پزشک معالج شکایت کنیم؟

شکایت در دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی  همانند سایر مراجع قضایی کیفری نیازمند تنظیم و ثبت شکواییه علیه کادر درمان و ارائه شرحی از اتفاقات و قصورهای رخ داده به مرجع قضایی و ارائه مستندات پزشکی می باشد. پس از ثبت شکایت در یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در نزدیک ترین دفتر به محل سکونت یا کار خود یا هر دفتری که برای شما سهل و آسان می باشد، شکایت شما در سامانه ثبت و به مرجع قضایی صالح که دادسرای جرایم پزشکی می باشد ارجاع می گردد.

اولین اقدام مرجع قضایی در مواجهه با این قبیل شکایات، ارجاع پرونده به کمیسیون های تخصصی پزشکی که عموماً در پزشکی قانونی تشکیل می گردد می باشد. این کمیسیون ها بعضاً به منظور بررسی دقیق تر موضوع از پزشک معالج هم دعوت می کنند که در این کمیسیون حضور یافته و توضیحاتی را در مقام دفاع بیان نماید. اگر نظر اعضای کمیسیون بر قصور پزشک باشد مراتب با تعیین درصد دیه به دادسرای ویژه جرایم پزشکی ارجاع و پس از سیر مراحل قضایی و صدور کیفرخواست، پرونده به منظور صدور رای به دادگاه ارجاع می گردد. پزشکان در صورت قصور در امر پزشکی به پرداخت دیه و حسب مورد مجازات قانونی اعم از حبس و جریمه محکوم می گردند.

اگر شما یا یکی از بستگان نسبی که شما وارث وی می باشید قربانی قصور در امر پزشکی شده اید پیشنهاد می کنیم قبل از هرگونه اقدام قضایی و طرح شکایت، با وکلای  متبحر و باسابقه در حوزه جرایم پزشکی مشورت کنید تا پرونده شما در مسیر درستی پیش رفته و به نتیجه برسد.

پیشنهاد ما برای این امر مشاوره با وکلای تیم ما که همگی دارای سوابق خوب و قابل قبولی در جرایم پزشکی هستند می باشد. ما به شما این نوید را می دهیم که تیم وکلای ما حداکثر تلاش خود را در جهت رسیدن به نتیجه مطلوب شما انجام خواهند داد و قطعاً رضایت شما را در رسیدن به هدفتان جلب خواهند نمود. نمونه نامه آزادی زندانی

نشانی و شماره تماس دادسرای ویژه جرایم پزشکی

نشانی: تهران، سید خندان، خیابان دبستان، انتهای کوچه شهید محمودی، دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 19 تهران (ویژه جرایم پزشکی، دارویی و امور بهداشتی)

شماره تماس دادسرای ویژه جرایم پزشکی: 88468509-021

وکیل در دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی

چنانچه برای شما یا دوستان، آشنایان و بستگان در دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی پرونده اتهامی تشکیل شده است و یا قصد شکایت علیه پزشک یا کادر درمان خود را دارید و نیازمند مشاوره حقوقی و یا اعطای وکالت در این پرونده هستید می توانید از مشاورین و وکلای تیم ما که با قریب به 17 سال سابقه در این خصوص دارای تجربه و علم کافی می باشند و سوابق درخشانی را در پرونده های جرایم پزشکی، دارویی و امور بهداشتی در کارنامه خود دارند کمک بگیرید و از رهنمودهای آنان بهره مند گردید.

رسالت وکلای مجرب و توانمند ما در مجموعه تیم وکلا تلاش هرچه تمام برای پیشبرد خواسته ها و حل مشکلات حقوقی موکلین محترم می باشد.

به منظور بهره مندی از وکیل برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی، اجاره سند برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی و استفاده از تجربیات وکلا و کارشناسان حقوقی با سابقه در مجموعه تیم وکلا با 17 سال سابقه درخشان می توانید از راههای زیر با ما در ارتباط باشید.

اجاره وثیقه برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی

در روند رسیدگی به پرونده های اتهامی در دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی در هر مرحله از رسیدگی ممکن است قرار تامین قضایی از نوع وثیقه از سوی شعبه رسیدگی کننده صادر گردد که در این صورت لازم است سند ملکی که به میزان قرار صادره ارزش کارشناسی شده داشته باشد به عنوان ضمانت حضور به مرجع قضایی تودیع گردد.

شما در صورتی که سند ملکی به ارزش قرار صادره نداشته باشید و شخصی حاضر به تودیع سند برای شما نگردد شعبه رسیدگی کننده چاره ای جز تبدیل قرار وثیقه به قرار بازداشت و یا عدم موافقت با رهایی از زندان نخواهد داشت.

در این موقعیت تنها راه چاره ای که پیش پای شما وجود دارد مراجعه به مراکز و موسساتی است که ضمن قراردادی سند ملکی را به مدت محدودی به شما اجاره می دهند تا بتوانید از صدور قرار بازداشت جلوگیری کنید.

هرچند موسسات زیادی در امر اجاره سند برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی فعالیت دارند اما انعقاد قرارداد اجاره سند برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی با هر موسسه ای نیازمند بررسی رزومه و سوابق و شناخت کامل نسبت به آن می باشد.

تیم ما با داشتن قریب به 17 سال سابقه کاری موفق و رزومه ای درخشان، به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد و چنانچه در دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی به سند ملکی نیاز داشتید می توانید موضوع را با تیم ما در میان گذاشته و از خدمات ما بهره مند گردید. اجاره سند در سعادت آباد

دادگاه ویژه جرایم پزشکان

برای اجاره وثیقه برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی چه اقدامی لازم است؟

راحت ترین و مطمئن ترین روش برای تهیه سند برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی این است که در صورت مواجهه خود یا یکی از نزدیکان خود با این مسئله و نیازمندی به تودیع وثیقه نزد مرجع قضایی، در سریع ترین زمان ممکن به تیم قدرتمند ما مراجعه و صفر تا صد کار را به متخصصین ما بسپارید. تیم وکلای ما در جهت تودیع وثیقه تمامی تلاش خود را می نماید تا در سریع ترین زمان ممکن، با انجام تشریفات قانونی و قضایی تودیع سند اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد. تمامی قراردادهای ما به صورت یکساله بوده و از طریق تیم ما تضمین می گردد. لازم به ذکر است تسویه حساب قرارداد اجاره سند برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی در پایان کار و هنگامی که سند مربوطه مورد تایید کارشناسی قرار گرفت و در اداره ثبت بازداشت شد صورت می گیرد. شرایط اجاره سند و سند اجاره ای برای زندانی

مراحل اجاره وثیقه برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی چیست؟

چنانچه نیازمند سند اجاره ای برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی می باشید مراحل زیر را انجام دهید:

تماس با دفتر: شما با تماس با موسسه ما توسط مشاوران و کارشناسان با تجربه ی موسسه راهنمایی می شوید.

مراجعه حضوری جهت عقد قرارداد: برای اجاره کردن سند لازم است  بعد از مذاکرات اولیه، دوستان، آشنایان، بستگان یا خانواده ی زندانی در دفتر حضور یابند و یا نماینده ای از خود برای انعقاد قرارداد اجاره ی سند به دفتر بفرستند.

شروع انجام تشریفات قانونی و قضایی: بعد از عقد قرارداد، با سندگذار هماهنگی های لازم صورت می گیرد، سندگذار برای ضمانت متهم یا مجرم در دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی حضور می یابد و درخواست کتبی خود مبنی بر ضمانت کردن متهم یا مجرم را ارائه میدهد، مرجع رسیدگی کننده بعد از رویت سند ملکی، قرار قبولی وثیقه را صادر می نماید و در این مرحله به منظور تعیین ارزش ملک، موضوع را به کارشناس مربوطه ارجاع می دهد که ملک را بازدید و قیمت آن را تعیین نماید.

اخذ ضمانت از خانواده  متهم یا مجرم: در صورتیکه ملک توسط کارشناس تعیین شده، مورد کارشناسی قرار گرفت، خانواده ی وی باید ضمانت های خود را که چک و سفته به میزان قرار وثیقه می باشد جهت اجاره سند برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی ارائه دهند.

آزادی متهم یا زندانی: بعد از ارائه ضمانت توسط خانواده زندانی و نهایی شدن روند اقدامات، اداره ثبت اسناد ملک مورد نظر توقیف می گردد و نامه بازداشت ملک به شعبه ی دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی ارجاع می گردد و مرجع رسیدگی کننده دستور بازداشت ملک را میدهد. در این مرحله زندانی به دستور مرجع رسیدگی آزاد می گردد و هزینه اجاره سند می بایست به صورت  یکجا وکامل تسویه گردد.

به منظور بهره مندی از وکیل برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی، اجاره سند برای دادسرا و دادگاه ویژه جرایم پزشکی و استفاده از تجربیات وکلا و کارشناسان حقوقی با سابقه در مجموعه تیم وکلا با 17 سال سابقه درخشان می توانید از راههای زیر با ما در ارتباط باشید.

پیام بگذارید