اجاره سند وثیقه ای در ورامین

در این مقاله به اجاره سند در ورامین مفاهیم مرتبط با آن از قبیل اینکه کاربرد آن چیست و تحت چه شرایطی می توانیم از آن استفاده کنیم صحبت می کنیم همچنین مزایا ، معایب و تبعات قانونی را شرح می دهیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر زمینه اجاره سند در ادامه با ما همراه باشید.

سند اجاره ای در ورامین

یکی از اموری که جدیداً در اجتماع رواج پیدا کرده است استفاده از سند اجاره ای به عنوان وثیقه است.

سند اجاره ای در زمینه های مختلف از جمله ضمانت آزادی زندانی مرخصی و کاربرد دارد اما نکته حائز اهمیت در خصوص آن این است که باید حتماً آن را  از محل مطمئنی تامین کنیم چرا که خطرات زیادی بر سر افرادی که سند اجاره می کنند قرار می‌گیرد و زمینه بسیاری از کلاهبرداری ها را برای مجرمان فراهم می کند

برای مثال گاهی پیش می آید که افراد مبلغ مورد توافق را اخذ کنند اما پیش از تصمیم سند را مخفی کنند و یا سند تهیه شده مورد تایید کارشناسی قرار نگیرد و صاحبان آن از استرداد وجه و تامین سند دیگر خودداری کنند.

همچنین گاهی با سوء استفاده از ناآگاهی افراد و یا تنش و اضطراب ایشان زمینه سوء استفاده‌های مالی را ایجاد می کنند.

اجاره وثیقه در ورامین

بنابراین این متوجه شدیم که تامین وثیقه از محلی مطمئن یکی از ارکان مهم در این مراحل به شمار می رود که ما میتوانیم در خصوص اجاره سند ورامین به شما کمک کنیم.

در جهت اجاره وثیقه ، مرحله آغازین آن این است که دادگاه بر اساس شرایط مختلف وثیقه یا ضمانتی را تعیین می نماید ، که مرجع قضایی مربوطه میتواند  دادگاه های حقوقی کیفری،دادگاه ویژه روحانیت،دادگاه انقلاب یا دادگاه های نظامی باشد.

ضمانت مذکور می تواند مبلغ پول و یا سند مال غیر منقول و حتی اموال منقولی از قبیل ماشین و… با توجه به مبلغ وثیقه مشخص شده باشد که در اکثر اوقات  بیشتر سند مال غیر منقول مانند زمین و یا آپارتمان مد نظر می‌باشد.

اجاره سند در ورامین

اجاره سند برای زندانی

اجاره وثیقه برای زندانی بدین نحو می‌باشد که اگر قرار وثیقه برای زندانی صادر شود ایشان می‌بایست یک وثیغه به دادگاه ارائه کند. که در دوحالت کلی زیر این موضوع را بررسی میکنیم:

صدور قرار وثیقه توسط بازپرس دادسرا

این قرار به موجب چلوگیری از فرار یا متواری شدن متهم صادر میشود  و  اگر ومتهم وثیقه تعیین شده را به مرجع قضایی تحویل ندهد ، بازداشت خواهد شد.

در مواردی نیز قرار بازداشت موقت صادر میشود  که ممکن است بعد از مدتی این قرار تقلیل ذپیدا کند و به قرار وثیقه مبدل شود و بنابراین متهم نیاز به تهیه سند دارد.

 سند اجاره ای برای مرخصی زندانی

درجهت جلوگیری از فرار زندانی یا عدم برگشت ایشان به زندان ، درحین مرخصی ایشان می‌باست،  قرار وثیقه برای زندانی صادر شود

اجاره سند برای وام

زمانی که از طیق بانک ها اقدام به اخذ وام میکنید ، جهت ضمانت در پرداخت اقساط ، از شما وثیقه ای دز جهت تضمین میخواهند که می‌بایست یک سند شش دانگ باشد که فاقد هرگونه مشکل در صورت استعلام باشد

وثیقه اجاره ای در ورامین

وثیقه اجاره ای در ورامین

در ادامه ضمن توضیح نحوه اجاره سند ورامین در خصوص تبعات قانونی آن صحبت می کنیم

در واقع در قوانین جمهوری اسلامی ایران صحبتی در خصوص اجاره سند نشده و مانع قانونی برای آن وجود ندارد به همین منظور نمی توان این امر را خلاف قانون دانست.

البته بنابر عقیده برخی از از صاحب نظران علم حقوق اجاره سند را می توانیم مشمول ماده ۲۶۵ قانون مدنی بدانیم

این ماده بیان می کند که هر کس کس مالی را به دیگری بدهد ظاهر در عدم تبرع است بنابراین اگر کسی چیزی را به دیگری بدهد بدون آن که مفروض آن چیز باشد میتواند آن را مسترد کند.

ولی بین افرادی که اجاره سند ورامین می دهند و کسانی که اخذ می کنند ممکن است چالشهای حقوقی ایجاد شود من جمله قراردادی که بی ما بین این افراد منعقد می گردد که می بایست مفاد آن طبق قوانین و به شکلی اصولی باشد که از وقوع هرگونه کلاهبرداری و ضرر و زیان های احتمالی جلوگیری کند.

طبق ماده ۱۰ قانون مدنی قراردادهای خصوصی نسبت به کسانی که آن را منعقد نموده اند در صورتی که مخالف صریح قانون نباشد نافذ است،بنابراین طرفین قرارداد در صورت عدم اجرای تعهدات طرف مقابل می‌توانند به دادگاه مراجعه کرده و بر اساس قوانین و مقررات مربوط به قراردادها موضوع را پیگیری کنند. اجاره سند در تهران

اجاره سند و وثیقه در ورامین

در ادامه به بررسی مزایای اجاره سند در ورامین می پردازیم

با توجه به تعیین مبالغ نسبتاً زیاد برای قرار وثیقه و همچنین قیمت روز افزون املاک لاک و زمین ممکن است تعداد بسیاری از مردم توان تامین سند را نداشته باشند و یا سند ملکی شان در رهن بانک باشد

اما اجاره سند و وثیقه امکان را فراهم می کند که حتی افرادی که دسترسی به سند ملکی و… بند بتوانند در زمان کوتاه ترین در جهت اجاره سند برای زندانی اقدام کنند و به روش ساده تری به نتیجه دلخواه خود برسند

بنیاد تیم وکلا با بیش از 18 سال سابقه کار درخشان میتواند به شما در جهت اجاره سند در ورامین با شرایط ایمن و اصولی  یاری برساند ، همچنین میتوانید از مشاوره وکلای متخصص و مجرب در زمینه های حقوقی و کیفری بهره مند شوید و در مدت زمان کوتاه تری در روند پرونده خود به نتیجه دلخواهتان برسید.

اجاره سند در ورامین

اجاره سند در ورامین توسط تیم تخصصی سندگذار با شرایط آسان و سریعترین زمان ممکن در مدت 2 الی 3 روز کاری انجام می شود و اجاره سند در ورامین با حضور کارشناس های با تجربه و حاوی سوابق موفق حداقل 17 ساله صورت می گیرد و در تمام راه و پروسه از ورود به دفتر تا خروج زندانی از حبس کنارتان می مانیم.

با ما باشید تا از اطلاعات مفیدی برخوردار شوید .

اجاره سند در ورامین از روش های قانونی می باشد که  در آن پروسه اجاره سند توسط آشنایان فرد متهم یا گاهی بوسیله خود متهم انجام می شود و زمانی که متهم در زندان می باشد می توان بدین طریق برای مدتی متهم در بیرون از حبس بماند تا زمان تشکیل جلسات دادگاه و یا با آن مقدماتی را حاضر کرد که شخص به طور دائم آزاد شود و این کار گاهاً با کمک وکیل انجام می شود و اگر هم واقعا شخص بی گناه می باشد آن را ثابت کند ویا برای مرخصی از اجاره سند در ورامین برای زندان ها و یا برای مراجع قضایی ورامین استفاده کند.

قرارهای وثیقه به دو صورت صادر از طرف بازپرس به دلیل عدم تامین متهم و صادره از سوی مقام قضایی به دلیل گرفتن مرخصی صادر می شود.

سند اجاره ای در ورامین در هر کدام از صورت های فوق که اگر نتوانید وثیقه مورد نظر خود را بیابید با رجوع به دفتر ما در جهت اجاره سند خصوصا سند اجاره ای در ورامین درخواست خود را برای دریافت سند انجام دهید و در کار سند اجاره ای در ورامین همراه و پشتیبانتان هستیم. 

شرایط اجاره سند یا وثیقه در ورامین

با توجه به شرایطی که بالا گفته شد ممکن است یافتن سند برای زندانی ها یا خانواده هایشان سخت می شود و ممکن اصلا نتوانند پیدا کنند ولی تیم در تمامی شعباتش حاضر هستند تا برای آزادی زندانی شما یا مرخصی آنها تمامی خدمات سند اجاره ای را انجام دهند.

ما برای شما سند هایی جور می کنیم که شرایطشان باب طبع بازپرس باشد و برخی از مجموعه ها برای اجاره سند در ورامین در مقابل شما شرایطی پیش روی شما می گذارند که برای شما سخت است.

تیم متخصصین اجاره سند ما برای همه عزیزان با بهترین شرایط خدمات اجاره سند در ورامین را انجام می دهند و چک یا سفته به مبلغ سند تودیعی با امضای آشنایان یا بستگان متهمین در پشت چک یا سفته به عنوان ضامن از شروط ما می باشد.

نحوه اجاره سند یا وثیقه در ورامین

در تمامی گامهای پیش رویتان که ما در ادامه مقابله در اختیار شما قرار می دهیم همراهتان هستیم؛

گام اول-ارتباط سازی اولیه با شما و فرستادن سندگذار

در گام اول شما قادر به ارتباط سازی اولیه به صورت تلفنی یا آنلاین برای کار اجاره سند در ورامین با کارشناسان ما که از بهترین و زبده های تهران هستند، می باشید و با حضور گرمتان دفتر ما را مزیّن کنید و ما کار اجاره سند و وثیقه در ورامین را بعد از پذیرفتن شرایطی در ارتباط سازی اولی به شما گفته شده را بعد از ملاقات صمیمانه برای شرایط در صحبت نهایی با یک بسم الله شروع می کنیم و سند گذار مورد نظر را به شما معرفی می کنیم تا با همگام باشد. اجاره سند در سعادت آباد

گام جانبی- دستور نیابت و دستور کارشناسی سند خارج از محدوده قضایی

قبل از هر چیزی باید از نیابت برای شما بگویم که گاهاً اتفاق می افتد و بعد وارد شرح گام جانبی نیابت و کارشناسی می شویم:

چرا  نیابت ؟

از آنجایی که بعضی وقت ها سند تودیع شده به شما احتمالاً در خارج از حوزه قضایی قرار می گیرد و در صورت پذیرش مقام قضایی در این موضوع نامه ای تحت عنوان اعطای نیابت به حوزه قضایی سند تودیع شده برای امور کارشناسی سند یا ملک و قرار قبولی سند فرستاده می شود.(البته صدور نامه اعطای نیابت به شرطی انجام می شود که امر نیابت مورد پذیرش مقام قضایی قرار گیرد چون بعضی از مقامات قضایی سند های خارج از محدوده قضایی را قبول نمی کنند).

مثالی برای فهم بهتر امر نیابت برایتان قرار می دهم تا برای شما ورامینی ها قابل درک باشد:

دستور قرار وثیقه برای شخص متهم یا زندانی توسط مقام قضایی در ورامین صادر می شود ولی سند تودیع شده برای شهر آمل است در این حالت با قبول سند توسط مقام قضایی در ورامین نامه اعطای نیابت به مرجع قضایی در شهر آمل فرستاده می شود و امور کارشناسی سند در خارج از محدوده ورامین در شهر آمل انجام می پذیرد و بعد از خوردن مهر بازداشت پای سند در اداره ثبت آمل نامه قبولی سند به صورت سیستمی و فیزیکی به ورامین برمی گردد و نامه آزادی زندانی صادر می شود.

-در ادامه همراه ما باشید؛

دیگه فکر کنم با مثالی که زدم مفهوم این گام جانبی را متوجه شدید و علت اینکه می گویم که جانبی این است که ممکن است گاهی اوقات نیازی نباشد.

گام دوم-بازداشت سند و دریافت نامه آزادی

و در این گام که آخرین گام است سند به بازداشت اداره ثبت در می آید و بعد ضمانت هایی از خانواده زندانی گرفته می شود که فقط با چک یا سفته رخ می دهد و در آخر کارمزد یک ساله سند به صورت نقدی دریافت می شود و زندانی آزاد می شود یا به مرخصی می آید. اجاره سند برای زندانی در کرج

-حالا در اجاره سند در ورامین شرایط داریم برای کسانی که نمی توانند تمام مبلغ را نقداً پرداخت کنند و آن این است که شخص مقداری از مبلغ را پرداخت می کنند و الباقی را مال منقول یا غیر منقولی را 10 الی 20 روز به مالکیت ما در می آورند و با آسودگی خاطر کار اجاره سند در ورامین شما انجام می شود.

هزینه اجاره وثیقه در ورامین

اجاره سند کاری قانونی می باشد که بدون هیچ استرسی و با خیال راحت خانواده ها و اطرافیان زندانی توانسته برای اجاره سند در ورامین به مجموعه تخصصی ما مراجعه فرمایند و از ما سند های میلیونی یا میلیاردی را درخواست کنند و ما تمام امور اجاره سند در ورامین را صفر تا صد انجام می دهیم و مدام در حال پیگیری امور تان می باشیم تا زندانی های شما با خیالی آسوده امورتان در اجاره وثیقه روی روال بیفتد  اجاره سند در ورامین در موسسه تخصصی ما با هزینه مناسبی یافت می شود. هزینه های سندی که با وجود شما عزیزان ارزش پیدا می کند در دفتر ما بنا بر صلاحدید شما با مناسب ترین هزینه اجاره سند در ورامین انجام می شود.

+حالا سوالی ممکنه ذهن شما را درگیر کند و آن این است که اگر نتوانید سند اجاره ای در ورامین را بیاید، حال باید چه اقدامی کنید؟

در جواب به سوال شما می توانیم بگوییم عملیات اجاره سند در ورامین توسط تیم تخصصی ما در مجموعه تیم وکلای کارپردازان در حال انجام می باشد در این راستا می توانیم به شما کمک کنیم تا توانسته سند اجاره ای مورد نظرتان را پیدا کنید و اینکار در سریع ترین زمان ممکن و هزینه مناسب انجام می پذیرد. 

 

پیام بگذارید