اجاره سند آنلاین

اجاره سند آنلاین

 

ممکن است مقام قضایی برای آزادی زندانی یا متهم بازداشتی، وثیقه ملکی بخواهد و ارزش قرار صادره مشخص شود اما متهم به دلیل عدم دسترسی نتواند از اطرافیان خود سند مورد نیاز را تامین کند. در این صورت به جهت اجاره سند به دفاتر مؤسسات حقوقی رجوع می کند. اما به دلیل شلوغی خیابان ها و ترافیک موجود، می توانید برای گرفتن اطلاعات در خصوص موجود بودن سند اجاره ای، هزینه و شرایط ضامن های مورد نیاز به صورت آنلاین با کارشناس مربوطه مشاوره نمایید. در این مقاله می خواهیم شما را برای گرفتن سند اجاره ای آنلاین راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

 

سند اجاره‌ای آنلاین

 

متهم یا بازداشتی با صدور قرار قانونی تامین تا اطلاع ثانوی در بازداشت به سر خواهد برد. دراینجا با معرفی سند ملکی، شخص وثیقه گذار با ارائه درخواست ضمانت به مرجع قضایی و پس از طی شدن مراحل بازداشت سند، ضمانت خود را انجام می دهد. بدین صورت که وثیقه معرفی شده جهت ارزیابی قیمت، ارجاع به کارشناس رسمی دادگستری می شود.

در صورتی که قیمت ارزیابی شده توسط کارشناس، کفاف قرار صادره را بدهد، دستور بازداشت ملک طی نامه ای به اداره ثبت ارسال می شود. پس از بازداشت سند ملک و صدور قرار قبولی وثیقه و امضای آن توسط وثیقه گذار، مرجع قضایی متهم را آزاد می کند.

اگر می خواهید بدون دغدغه عزیزانتان را آزاد کنید و در کنار ایشان پیگیر حل و فصل موضوع پرونده باشید، موضوع را به صورت آنلاین با کارشناسان ما در مجموعه سند گذار از طریق صفحه اینترنتی ما در میان گذاشته تا تمام مراحل کار از انتخاب سند تا آزادی متهم برایتان در اسرع وقت انجام شود.

مسئله دیگری که در اینجا حایز اهمیت است این که در خصوص روندی که برای وثیقه گذاری لازم است، خود مالک وثیقه نیز باید حضور داشته باشد. در حقیقت این مالک سند است که می تواند در طی این مسیر و روند پرونده، اقدامات لازم را انجام دهد.

با توجه به سیاست های قضایی در جهت حبس زدایی در نظام قانونی کشور، سعی بر استفاده از مجازات های جایگزین حبس است. چرا که تجربه ثابت نموده محیط زندان برای افرادی که در این محیط قرار می گیرند نه تنها جنبه بازدارنده نداشته، بلکه افرادی که سابقه حبس دارند مرتکب تکرار جرم می شوند. به همین منظور تهیه سند دارای مزیت های زیر است:

  • فرد ضمن رهایی از زندان می تواند نسبت به جبران ضرر و زیان شاکی خصوصی را جلب نماید. 
  • سابقه حبس منجر به بدنامی فرد می شود و در دیدگاه جامعه و عرف دچار آسیب می شود، اما تهیه سند برای آزادی وی می تواند شخص متهم یا محکوم را از این آسیب نجات دهد.
  • حبس شدن فرد، یک خانواده را بی سرپرست نموده و هزینه های معیشتی بالا می تواند منشا فساد گردد.

همکاران ما در مجموعه سند گذار دور هم گرد آمده اند تا امر سند اجاره ای آنلاین را برای شما هموطنان انجام دهند.

 

نکات قانونی اجاره سند آنلاین

 

لازم است راجع به ماهیت حقوقی قرارداد سند اجاره ای بیشتر بدانیم. ماده ۱۰ قانون مدنی در این رابطه بیان می دارد : “قراردادهای خصوصی نسبت به کسانی که آن را منعقد نموده اند ، در صورتی که مخالف صریح قانون نباشند ، نافذ است.” بنابراین افراد اختیار دارند تا توافق خود را هر گونه که تمایل دارند ، با هر عنوان و محتوایی منعقد نمایند به شرطی که مخالف شرع و قانون نباشد. البته هنگام جست و جو جهت یافتن سند اجاره ای آنلاین و انعقاد قرارداد به نکات زیر توجه داشته باشید:

 

  • هر گاه به صورت آنلاین و تلفنی از موجود بودن سند اطلاع یافتید، حتما جهت رویت سند به موسسه اجاره سند آنلاین مراجعه حضوری داشته باشید. چون باید سند را رویت کنید. ارزش سند را تخمین بزنید و مطمئن شوید که کفاف قرار صادره را خواهد داد.
  • که اگر فردی را به عنوان سند گذار پیدا کردید که کار شما را در خیابان هماهنگ می کند حتماً به او شک کنید. بهترین حالت این است که طرف شما یک موسسه حقوقی معتبر باشد که کار تخصصی سند اجاره ای آنلاین را انجام می دهد. حتماً راجع به سابقه کاری مؤسسه و سند گذاری های موفقش اطمینان حاصل کنید.
  • وقتی که قرارداد اجاره سند را می بندید، توجه داشته باشد که مشخصات طرفین و مبلغ اجاره در متن قرارداد صراحتاً قید شود.
  • خانواده متهم یا زندانی اگر قصدشان فرار متهم باشد، قطعا مؤسسه ای که تجربه کاری بالایی در زمینه اجاره سند دارد، سندگذاری را انجام نخواهد داد.
  • وثیقه گذار از شما به عنوان بستگان متهم یا زندانی، ضمانت مطالبه می کند چون باید نگران سند خود باشد. اینکه می بینیم سند گذار و وثیقه گذار ضمانت محکمی مطالبه می نماید، به این دلیل است که اسناد ملکی، کل دارایی وثیقه گذار می باشد، از این رو مجبور است ضمانت های مناسب از خانواده متهمین دریافت کند. اگر دو طرف قرارداد اجاره سند آنلاین در کمال صداقت و درستی توافق نموده و به آن پایبند باشند، قطعا از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

 

بنابراین به نظر می رسد اجاره سند برای وثیقه گذاری در جامعه امروزی یک نیاز واقعی است که موجب می شود افراد نیازمند به سند خلا مهمی را در جامعه حس کنند.
اگر این نیاز به صورت قانونی مرتفع شود در حقیقت اجاره سند آنلاین این امکان را به افراد کمتر برخوردار نیز می دهد که از حقوق یکسان در جامعه برخوردار باشند. با امکانی که ما در مجموعه سند گذار فراهم کرده ایم، آحاد مردم می توانند از خدمات سند اجاره ای آنلاین بهره مند شوند.

مطالعه بیشتر: نمونه قرارداد اجاره سند آنلاین

 

موارد استفاده از سند اجاره‌ای

 

اجاره سند برای زندانی در موقعیت‌های مختلفی قابل استفاده است:

  • بیشترین استفاده از وثیقه اجاره ‌ای برای زندانی مربوط به شرایطی است که زندانی قبل از پایان زمان حبس خود، می‌خواهد آزاد شود یا مرخصی بگیرد. در این شرایط دادگاه می‌تواند قرار وثیقه تعیین کرده و شخص با تأمین قرار وثیقه آزاد می شود.
  • حالت دیگر استفاده از سند اجاره ‌ای زمانی است ­که فرد ممنوع‌الخروج قصد خروج از کشور را دارد. در این شرایط فرد می‌تواند با تودیع وثیقه از کشور خارج شود. این وثیقه تا هنگام بازگشت فرد به کشور در اختیار دستگاه قضایی است که معمولاً در این حالت هزینه لازم برای اجاره سند بیشتر است.
  • حالتی را در نظر بگیرید ­که فرد توسط تعزیرات حکومتی محکوم می شود. در این صورت نیز امکان استفاده از سند اجاره ‌ای و تودیع وثیقه وجود دارد.
  • حالت بعدی مختص متهمینی است که پرونده ایشان در حال تکمیل بوده و تا اتمام تحقیقات باید در بازداشت باشند. در این شرایط مقام قضایی می‌تواند یک وثیقه به عنوان قرار تامین برای جلوگیری از بازداشت متهم تعیین کند.
  • سند برای اخذ نمایندگی فروشگاه های زنجیره ای.

 

وثیقه اجاره ای آنلاین نزد مجموعه ما

 

اجاره سند آنلاین فرصتی است که شما هموطنان بتوانید با استفاده از آن در وقت خود صرفه جویی کنید و مشکل خود را در کوتاهترین زمان ممکن با ما در میان بگذارید.

ما به راحتی شما در تمام مراحل سند گذاری اندیشیده ایم و سامانه وثیقه اجاره ای آنلاین را ایجاد کرده ایم و در خصوص  وثیقه اجاره ای آنلاین مشاوره های لازم را به شما می دهیم تا بخشی از کار شما زودتر انجام شده و الباقی کار را با حضور در دفتر ما شروع کرده و با سند اجاره ای ما راهی فوری برای رهایی عزیزان خود پیدا کنید.

وثیقه اجاره ای آنلاین را می توانید در بهترین ترین زمان، به دور از ترافیک، با کمترین هزینه و بهترین قیمت از طریق صفحه اینترنتی مجموعه سند گذار جستجو کنید. همکاران ما آماده اند تا با ارتباط و بیان دوستانه در تمامی مراحل سند گذاری برای اجاره سند آنلاین شما را یاری کنند.

اینکه نوع قرار تعیین شده کدامیک از انواع قرار های قانونی باشد را مقام قضایی مشخص می کند. متداول ترین نوع قرار تامین، کفالت و وثیقه است. در کفالت، یک کارمند بخش دولتی فیش حقوقی خود را به جهت ضمانت متهم یا زندانی به عنوان ضمانت او تودیع کرده و او را آزاد می کند.

مال غیر منقول یا همان سند ملکی هم رایج ترین وثیقه است. فرض کنید شخصی یک ملک به ارزش 7 میلیارد تومان دارد و به اتهام کلاهبرداری به دادسرا احضار شده و مقام قضایی پس از تفهیم اتهام و انجام بازجویی اولیه، از او می خواهد برای اینکه بازداشت نشود سندی معرفی کند که حداقل 10 میلیارد تومان ارزش داشته باشد. در این صورت این شخص یا باید بازداشت شود ، یا به اندازه قرار صادره، سند وثیقه معرفی نماید.

حال فرض کنید هیچ یک از بستگان، دوستان و آشنایان هم حاضر به این کار نباشند. در این حالت است که اجاره سند برای وثیقه گذاری مطرح می شود و ارزش این وثیقه اجاره ای مشخص می شود. اجاره سند خدمتی است برای آن دسته از افرادی که قادر به ارائه سند ملکی به مرجع قضایی نشده اند و از طرفی هم نمی توانند مسیر بازداشت موقت را انتخاب کنند.

اگر در تهران یا سایر شهرستان ها پرونده ای دارید که نیازمند سند ملکی برای وثیقه گذاری هستید، ما از طریق شبکه سندگذاران در کلیه نقاط کشور، این امکان را فراهم کرده ایم که ارزان ترین و سریع ترین راه را به شما نشان دهیم. گروه سندگذاران ما در سرتاسر ایران حضور داشته و کمتر جایی از کشور است که از این خدمت بی نصیب باشد.

سندهای ما همگی از نظر ارزش ریالی، امور ثبتی و اصالت، واجد شرایط معرفی به دادگاه هستند. پس اگر نیاز به سند پیدا کردید بدون دغدغه می توانید این کار تخصصی و فنی را به مجموعه ما سپرده تا خدمت سند اجاره ای آنلاین را به شما ارائه دهیم.

سند اجاره ای آنلاین را از متخصصان ما در مجموعه سند گذار بخواهید تا گرفتار مشکلات حقوقی مرتبط نشده و فقط به آزادی عزیزانتان فکر کنید.

ساکنان محترم کلان شهرها و بخصوص تهران دیگر نگران اجاره وثیقه نباشید و استرس شلوغی را نداشته باشید تمام اپراتور های ما در مجموعه سند گذار گرد هم آمده اند تا کار سند اجاره آنلاین را به بهترین نحو انجام دهند و سابقه ای درخشان به لطف حضور شما خلق کنند. ما در امر اجاره وثیقه برای آزادی متهم و زندانی، 17 سال تجربه و اندوخته داریم و سرمایه ما اعتماد و حس رضایتی است که بعد از رفع مشکلات شما بوجود می‌آید و بازدید شما از صفحه اینترنتی ما باعث افتخار مجموعه سند گذار است.

برای اطلاع روزانه از آگهی اسناد موجود، ما را در اینستاگرام سند گذار دنبال کنید.

نتیجه گیری

تامین سند ملکی به عنوان وثیقه برای آزادی زندانی یا متهم در شرایط خاصی ممکن است کاری سخت و بعضاً نشدنی باشد. ممکن است به هر دری بزنیم و سند پیدا نکنیم. یا سند یافت شده چون درست قیمت گذاری نشده، کفاف قرار صادره را ندهد. در این صورت یک مشاوره مناسب و در دسترس، می تواند مشکل را حل کند. کارشناسان خبره تیم سند گذار، بصورت آنلاین آماده پاسخگویی به شما عزیزان در رابطه با اجاره سند هستند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری، وثیقه خود را به طور آنلاین پیدا کنید.

 

مطالعه بیشتر: سند اجاره ای ارزان

2 نظرات

  • محمد مهدی

    1402-10-16 - 6:31 ب.ظ

    سند سه میلیاردی برای تهران دارید؟

  • سند اجاره ای ارزان | سند اجاره ای ارزان در تهران | سندگذار

    1402-12-10 - 10:18 ب.ظ

    […] قرار وثیقه از جمله قرارهای تامین کیفری است که با صدور آن، زندانی می تواند به مرخصی برود. مجموعه سند گذار این امکان را برای زندانیانی که سند در اختیار ندارند فراهم کرده است که بتوانند از مرخصی استفاده کنند. اجاره سند آنلاین […]

پیام بگذارید